Puff Daddy

Facebook må vara i alla våras hjärtan. Frågan är dock om den s k "puff"-funktionen har nått lika långt. I mina ögon så är det ett trevligt inslag, samtidigt som det är oerhört skummigt inslag. Vad innebär det egentligen att puffa någon, eller att bli puffad? I don't know, alla verkar har olika uppfattning om det hela.

Jag själv brukar se den lite som "hej, här är jag" eller "oj, du såg bra ut". Dock tycker jag att man ska ta det hela med en nypa salt. Om jag går in på min profil, så har jag faktiskt blivit puffad hela tio gånger. Vet inte riktigt vad det innebär? Kul är det i alla fall. Och du, har du någon gång fått en puff av mig, ta det positivt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0